فیدر میکسر دست دوم

شرکت تکنوفیدر یکی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده فیدر میکسر دست دوم می باشد. فیدر میکسر خوراک دام به دلیل کارکرد بالایی که دارد همچنین عوامل متعدد دیگر بصورت زود هنگام دچار فرسایش می شوند و هر چند وقت یکبار به تعمیر و سرویس دهی نیاز پیدا می کنند بنابراین باید برای افزایش عمر طولانی مدت این فیدر ها نکات و اصول لازم را رعایت نمود که بتوان راندمان این فیدر ها را افزایش داد. گاهی یک دامداری بزرگ به دلیل وسعتی که دارد ، داشتن یک فیدر میکسر برای آن کافی نمی باشد و از پس خوراک دهی به دام خود بر نمی آید همچنین امکان خرید چند فیدر میکسر نو مقدور نمی باشد در نتیجه به خرید فیدر میکسر دست دوم روی می آورد تا بتواند غذای دام خود را به موقع تامین کند.

فیدر میکسر دست دوم

فروش فیدر میکسر دست دوم

گرچه فیدر میکسر کارکرده ممکن است دارای معایب زیادی باشد و به مرور زمان دچار خرابی شود اما با سرویس دهی منظم و بررسی به موقع تیغه ها میتوان این روند را کاهش داد. پیشنهاد تکنو فیدر به فعالان حوزه ی صنعت دامداری خرید یک فیدر میکسر نو و با کیفیت می باشد که با نگهداری درست سالیان سال با همان کیفیت اولیه می تواند خوراک دام را بخوبی تامین کند. مزیتی که یک فیدر میکسر نو دارد این است که از ابتدای خرید از نحوه ی استفاده ی از آن و زمان بررسی و سرویس دهی آن کاملا مطلع می باشیم و در صورت بروز هر نوع تغییری نسبت به عملکرد اولیه متوجه خواهیم شد فیدر میکسر نیاز به بررسی دارد.

در فیدر میکسرهای دست دوم بعلت عدم آگاهی از نحوه ی استفاده ی صاحبان اولیه ی آنها امکان اینکه این فیدر ها کارکرد درستی نداشته باشند وجود دارد و براحتی متوجه عیوب و تغییرات در عملکرد آن نخواهیم شد حتی از چگونگی کیفیت قطعاتی که درآن استفاده شده اطلاعات کافی بدست نخواهد آمد و ممکن از برای تعویض یک قطعه به دردسر افتاد. تیغه ها در فیدر میکسر دست دوم ازکیفیت پایین تری برخوردارند بنابراین سرعت در تولید خوراک دام نیز بسیار پایین تر از یک فیدر میکسر نو می باشد. کارایی فیدر میکسر دست دوم برای تامین خوراک یک دامداری برای تولید بیشتر بسیار کم می باشد.