شرکت تکنوفیدر بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات فیدر میکسر بوده که کلیه تعمیرات مربوط به دستگاه های فیدر میکسر را توسط نیروهای حرفه ای خود انجام می دهد. امروزه یکی از موضوعات مهم در دامداری ها که جز نیاز های اولیه یک دامداری می باشد تهیه ی غذا و جیره ی دام می باشد بنابراین تهیه ی غذای دام بصورت روزانه و با استفاده از روشهای قدیمی و سنتی کاریست بسیار دشوار و هزینه و زمان بر که با ادامه ی این روند مشکلات جدی در پیش روی دامداران ایجاد می شود.

ناگفته نماند تامین مواد مغذی برای دام جهت کیفیت فرآورده هایی که قرار است از آنها کسب شود بسیار ضروری می باشد. امروزه با پیشرفت فناوری دستگاه های فیدرمیکسر به کمک دامداران آمده است تا تامین غذا و علوفه ی دام براحتی انجام گیرد. فیدرمیکسر به دستگاهی اطلاق می شود که دارای مخزن می باشد که این مخزن دارای تیغه جهت برش و تکه تکه کردن اقلام غذایی دام می باشد.

تعمیرات فیدر میکسر

نمایندگی تعمیر فیدر میکسر

غذاهای آماده شده از طریق فیدرمیکسر باعث افزایش اشتهای دام می شود در نتیجه تولید شیر بیشتری می شود. فیدر میکسردر دو مدل ثابت و متحرک تولید شده اند. فیدرهای بزرگ اغلب بصورت فیدرمیکسرثابت و در مکان های سرپوشیده مورد استفاده می شوند. نوع دیگر فیدر که با استفاده از سیستم کشنده ی تراکتور قابل جابجایی می باشد. شرکت تکنو فیدر با طراحی و تولید انواع فیدر میکسر با کیفیت و قیمت مناسب جوابگوی نیاز دامداران برای تامین جیره ی دام های خود بوده است. با مراجعه به سایت شرکت تکنو فیدر می توان از قیمت فیدر میکسر استعلام گرفته و با بهترین و مناسب ترین قیمت ها فیدر مورد نظر خود را تهیه کرد. فیدر میکسر ها بعلت استفاده ی زیاد در طولانی مدت، امکان خرابی یا اختلال در کارکرد قطعات آن وجود دارد بنابراین نیاز به تعمیر و سرویس دهی دارند.شرکت صنعتی تکنو فیدر خدمات بعد از فروش نیز برای مشتریان خود ارائه کرده است. شرکت تکنوفیدر برای تولیدات خود گارانتی ارائه می دهد تا در صورت بروز مشکل پشتیبانی به عمل آورد. خدمات پس از فروشی که این شرکت برای مشتریان در نظر گرفته است شامل :

-ارائه ی خدمات سیار برای سرویس انواع مدل های فیدر میکسر در محل

-تعمیر و سرویس دهی کلی فیدر میکسر درمحیط کار توسط نیروی مجرب و متخصص

-فروش و بازسازی انواع قطعات فیدر میکسرها شامل فروش و عرضه ی قطعاتی چون انواع تیغه ، نوارنقاله ، لودسل و پمپ وغیره

فیدرمیکسرها با اینکه دارای ساختاری ساده می باشند اما کارکردی بسیار پیچیده دارند، هماهنگی بین قطعات برای عملکرد درست و مناسب در این دستگاه بسیارمهم می باشددرصورت اشکال درکارکرد یک قطعه روند کلی دستگاه برای تولید غذای مخلوط دام بهم میریزد و غذا بصورت یکنواخت تولید نمی شود در نتیجه مخلوط غذا به صورت قطعات کوچک و بزرگ از دستگاه خارج شده وهضم آن برای دام دشوار می باشد. تعمیر فیدرمیکسر نیاز به تجربه ی افراد متخصص دارد تا با جستجوی علت اختلال دردستگاه ، قطعه ی معیوب را شناسایی و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کرده و مشکل را برطرف سازند. نگهداری از این دستگاه بسیار مهم می باشد بنابراین برنامه ی نگهداری درست و صحیح از فیدر میکسر باید بطور منظم انجام شود تا برای صاحبان دامداری و دامپروری مقرون بصرفه باشد. سرویس و بررسی تیزی تیغه ها و سطح روغن و گریس خور و نحوه ی عملکرد آنها در خدمات سرویس دهی شرکت تکنوفیدر با کمترین هزینه ارائه می شود.